Vi er medlem af rejsegarantifonden (reg. 2187)
RING TIL OS PÅ 4445 1551
MENUMENU

Reklamationer – er du utilfreds med noget?

13/01/2016 | Af: Anders Ladefoged

Er der noget du ikke er tilfreds med ?  Så kontakt os !!!

Vi fra Beach Tours gør alt for, at din ferie skal blive perfekt, dog kan der ske fejl, og mangler kan forekomme. Hvis du i løbet af ferien oplever, at noget ikke lever op til dine forventninger, skal du straks kontakte receptionen på dit hotel eller vores lokale repræsentanter, så vi kan få løst dem med det samme.  Kan disse ikke straks afhjælpe situationen. så skynd dig at kontakte os herhjemme enten på mail kontakt@beachtours.dk eller på telefon 4445 1551, i stedet for at vente til du er kommet hjem. Vi hjælper meget gerne, og der er ingen grund til at få spoleret ferien over noget, som kan klares med det samme. Samtidig er det faktisk et krav for at kunne søge kompensation efter hjemkomst, at du i selve ferien straks kontakter os, så vi har haft mulighed for straks at løse problemet.

Såfremt manglen ikke kunne udbedres på rejsemålet, kan skriftlig reklamation indsendes til Beach Tours senest 4 uger efter hjemkomsten. Dette kan gøres på kontakt@beachtours.dk

At Rejse med BeachTours

Beach Tours A/S  |  Rindumgaards Alle 3  |  DK-6950 Ringkøbing
kontakt@beachtours.dk  |  CVR nr. 32479081
Copyright © 2019 Beach Tours A/S. All rights reserved.
Vi er medlem af rejsegarantifonden (reg. 2187)

Du kan betale med følgende kort - inkl. VISA Dankort:

Visa - inkl. VISA Dankort: Visa Elektron Mastercard Maestro